Nova Converse kampanja nastavak je prethodne Sve priče su istinite, koja se bavi najluđim, istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, čija su glavna zvijezda starke.
Ovog puta Converse slavi ženu, promovišući moć ljubavi, snage, jedinstva i zajednice. Nosioci kampanje su moćne, mlade žene: glumica i aktivistkinja Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorka samoodbrane Qin Yunquan, nekonvencijalna muzičarka Kasia Gola i tehnološki ekspert Naomi Preizler.
Širom svijeta, djevojke i žene i dalje se opisuju prevaziđenim, negdje i uvredljivim definicijama. Globalna aktuelna tema u poslednjih par godina obuhvatila je sve velike institucije od Španskog do Oxford riječnika, Cambridge pa i Dictionary.com i skrenula veliku pažnju na definiciju riječi: žena, djevojka i povezanih termina.
Time inspirisani, Converse dizajneri kreiraju kolekciju patika simbolično nazvanu Love the Progress, koja za cilj ima da skrene pažnju na ovu temu, učini da žene podrže jedna drugu i pozove sve da se priključe. Karakteriše ih poseban dizajn u kombinaciji koralnih boja, grafičkih printova i jakim motivacionim porukama ispisanim po đonovima patika.
Model koji je nosilac kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog spoljašnjeg dijela, uloška koji amortizuje stopalo pri hodanju i ojačanih šavova.
Izvor: elle.rs
Foto: elle.rs